مجله مرزکده, راهنمای خرید

دلمونتی ساخت کجاست ؟ (رازهای برند دلمونتی)

دلمونتی ایتالیاسوالی که همیشه مشتری های مرزکده از ما می پرسند؟ دلمونتی ساخت کجاست این روز ها برند دلمونتی تو بیشتر خانه ها به عنوان گل سر سبد محصولات خانگی شناخته می شود .دلمونتی با تکنولوژی روز در تولید لوازم آشپزخانه و سابقه چندین ساله با کیفیت بالای محصولات،خود را به یکی از اصلی ترین رقیب های برندهای خوشنام بازار تبدیل کرده. اما برای خیلی ها که شناخت درستی از این محصول ندارند و قصد خرید این محصول رو دارند سوال پیش میاد که دلمونتی ساخت کجاست؟ دلمونتی تقلبی چطوریه ؟ گارانتی محصول و سوالات زیادی که جواب آن را می‌توانید با همراه شدن در سایت مرزکده پیدا کنید.

سوال اصلی دلمونتی ساخت کجاست ؟

دلمونتی ساخت کجاست ؟ ایتالیا همیشه مشتری های مرزکده از ما می پرسند که محصولات دلمونتی ساخت کجاست ؟قبل از هر چیز مروری به تاریخچه و تاسیس شرکت Delmonti بپردازیم،در شهر آندریا در جنوب شرقی ایتالیا یک قلعه وجود دارد که نام و کلمه دلمونتی از آن الهام گرفته شده است.در فرهنگ لغت ایتالیایی کلمه دلمونتی به معنی استواری و کوه است.دفتر مرکزی دلمونتی در کشور ایتالیا است.

تولید و مونتاژ محصولات دلمونتی در کجاست؟

همنطور که در بالا گفتیم دلمونتی یک محصول ایتالیای است، اما وقتی زیر محصول را نگاه میکنید با کلمه های از قبیل Assembled in China یا Made in PRC مواجه خواهید شد. که هر دو به معنی ساخت چین یا مونتاژ چین است. مثل بیشتر شرکت های بزرگ دنیا از قبیل اپل و سامسونگ و … که محصول یک کشور دیگه است ولی ساخت و مونتاژ آن در چین می باشد.و از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بازار هستند و سیاست و دلیل این کار به خاطر نبود نیروی کار کافی و ارزان نبودن موادمصرفی در غرب و اروپا است، بیشتر شرکتهای بزرگ به سمت کارخانه های چینی روی می آورند پس ساخت و منتاژ چین زیر نظر شرکت دلمونتی دلیلی برای کیفیت پایین آن نیست بلکه ارزانتر تموم شدن و تولید بالاتر محصولات دلمونتی است.

دلمونتی فیک یا تقلبی

نمونه اتو دلمونتی

وقتی دلمونتی را از جای معتبر تهیه می‌کنید زیاد نگران این موضوع نیستید آیا محصول من اصل است یا تقلبی، خوشبختانه بیشتر محصولات دلمونتی در بازار اصلی بوده ولی متاسفانه شاهد اجناس تقلبی هم بودیم اما فرق محصول اصل از تقلبی تنها میتوان به کارت گارانتی شرکتی دلمونتی اشاره کرد.امیدوارم به جواب این سوال که دلمونتی ساخت کجاست دست پیدا کرده باشید.

محصولات دلمونتی (delmonti)

در سایت مرزکده بیشتر محصولات دلمونتی را دیده اید و نیازی به معرفی ندارند اما می‌خواهیم برخی از محصولات شرکت رو به شما معرفی کنیم:از جمله انواع چایساز ها ، قهوه ساز ها ، جارو برقی و جاروشارژی ها ، آبمیوه گیری ها ، اسپرسو ساز ، آون توستر ها ، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، انواع لوازم غیر برقی اشپزخانه، سشوار ها و … اشاره کرد. دلمونتی همیشه توانسته نیاز بیشتر وسایل آشپزخانه را تامین کند جوری که وقتی یکی از جنس های دلمونتی رو تهیه می‌کنید دیگر نمی‌توانید به محصول دیگری فکر کنید.

گارانتی و ضمانت محصولات دلمونتی

نمونه برگ گارانتی محصولات دلمونتی ساخت کجاست

به همراه محصولات دلمونتی یک کارت گارانتی ۱۸ ماه ارسال خواهد شد که تمام محصولات رو زیر پوشش خود قرار خواهد داد. این کارت گارانتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. در صورت خرابی دستگاه گارانتی شامل تعویض قطعات به جز قطعات مصرفی و تعمیر دستگاه به صورت رایگان خواهد بود.

تفاوت دلمونتی و دلونگی

هردو از محصولات ایتالیایی موجود در بازار ایران هستند اما هرکدام ساخت شرکت متفاوت هستند و دلمونتی هیچ ربطی به برند دلونگی ندارد پس اشتباه نکنید.

جمع بندی

در انتهای جواب سوال دلمونتی ساخت کجاست ؛ میتوان اشاره کرد به یک محصول ایتالیایی با کیفیت بالا و گارانتی ۱۸ماهه با طراحی و رنگ بندی های متنوع که تبدیل به یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه خرید لوازم خانگی می شود.

فروشگاه مرزکده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *