همه‌ی سفارش‌های ثبت شده در سایت در روزهای کاری از ساعت 9:30 صبح الی ۵ بعدازظهر پس از تأیید واحد انبار، به واحد بسته ­بندی و ارسال فرستاده می­ شود. با توجه به نوع ارسال انتخابی و ساعت ثبت سفارش، در اولین فرصت سفارش شما ارسال خواهد شد. سفارش ­های پست پیشتاز اگر تا قبل از ساعت دوازده ظهر تکمیل شوند در همان روز ارسال می­ شوند. سفارش ­های پست مخصوص تا ساعت ۱۶ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه و ۱۲ پنجشنبه ها و اتوبوسرانی حداکثر تا ساعت ۱۷. همچنین سفارش ­های ثبت شده در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری در اولین روز کاری بعد از تأیید واحد انبار، ارسال خواهد شد.

 

  • اگر مشتاق هستید که سفارش خود را در اولین فرصت ممکن تحویل بگیرید معمولاً سریعترین روش، ارسال با اتوبوسرانی است. البته برای مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ معمولاً روش‌های پست پیشتاز و تیپاکس نیز در حداقل زمان به دست خریدار می‌رسد.

  • برای مقاصد خاص و شهرستان‌هایی که مسیر مستقیم اتوبوس ندارند زمان تحویل کالا طولانی‌تر شده و نیاز به پیگیری بیشتری دارند و استفاده از این روش توصیه نمی‌شود. برای جزیره‌های خلیج فارس (قشم و کیش و…) توصیه می‌شود تیپاکس و یا پست پیشتاز را انتخاب نمایید

 

  • برای موارد خاص دارای اولویت زمانی پس از اعلام به همکاران ما، مرزکده می‌تواند در صورت وجود پرواز، خرید شما را به صورت اکسپرس و هوایی ارسال کند

1.پیک اختصاصی

این روش ارسال شامل کالاهای بزرگ و سنگین مانند یخچال،لباسشویی،ظرفشویی،تلویزیون و سایر کالا های از اندازه cm80 به بالا و وزن kg30 به بالا و هر کالای دیگری که مشتری مایل باشد میشود.در روش پیک اختصاصی ارسال کالا ها به کل شهر های ایران مقدور می باشد اما به صورت معمول کالا های کوچک تر با پست ارسال میشوند.

از مزایای ارسال با پیک اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی ها:

الف) پرداخت در محل: در روش ارسال با پیک اختصاصی دو برابر کرایه حمل محصول تا مقصد به عنوان پیش پرداخت از خریدار گرفته و باقی مانده هنگام تحویل و بعد از تست واطمینان از سلامت محصول در محل پرداخت میشود.

ب) کالا ظرف 24 ساعت به خریدار تحویل داده میشود.

پ) امکان هماهنگی با پیک و سفارشی کردن زمان تحویل کالا(روز و ساعت).

2.ارسال با پست پیشتاز

اکثر کالاهای کوچک که اندازه جعبه آن ها از cm*60cm60 کمتر است،با این روش ارسال میگردند.

ویژگی ها:

الف) ارسال 3تا 4 روز کاری پست(ویا بیشتر،بسته به مسافت).

ب) پرداخت کل هزینه ی محصول به علاوه هزینه ارسال آن.

پ) هزینه ارسال بسیار کمتر نسبت به پیک اختصاصی و باربری.

ت) قابل پیگیری از طریق سایت پست با استفاده از کد رهگیری.

3.ارسال با باربری

با توجه به اینکه در شهرستان های سقز و بانه ارسال کالا طریق باربری امکان پذیر نیست باید محصول تا تهران با پیک اختصاصی حمل شود و از تهران به باربری پیشنهادی شما که درمقصد شعبه ای دارد تحویل داده شود .

ویژگی ها:

الف) این روش مناسب ترین روش برای ارسال کالا سنگین و بزرگ به نقاط دوردست میباشد.

ب) پرداخت کل قیمت کالا به اضافه ی هزینه ارسال از قبل.

پ) ارسال ظرف 4تا5 روز کاری.