مجله مرزکده

راهنمای خرید رنده برقی

سالاد ساز

رنده برقی

راهنمای خرید رنده برقی ،بعضی از وسایل آشپزخانه  آشپزی‌کردن را  برایتان به‌شدت آسان و خوشایند میکند. مثلا خرید رنده برقی می‌تواند کارها شما برای درست کردن سالاد و رنده کردن مواد غذایی را آسان تر و سریع تر کند. رنده برقی از آن وسایل پر کاربرد و همه‌فن‌حریفی است که در پخت‌وپز و آشپزی به کمک‌شما می‌آید و آشپزی راحت و آسوده ای را خواهید داشت. خُردکردن مواد غذایی و قطعه‌ قطعه‌کردن مواد مختلف از کارهایی است که میتوان با رنده‌های برقی انجام دهید، تا اخر این مطلب با ما همرا باشید تا نکات مهم برای خرید رنده برقی را به شما بگوییم و چند نوع رنده برقی را به شما معرفی کنیم.

چرا باید رنده برقی داشته باشیم

بعضی از افراد دوست دارند آشپزخانه‌شان را با انواع وسایل برقی آشپز خانه پُر کنند آسانی را به کار خود بدهند. و بر عکس آن، اشخاصی هم هستند که ترجیح می‌دهند تمام کارها را  به صورت سنتی و با دست انجام بدهند. این دو دسته از افراد در اشتباه هستند. چون لازم نیست برای هر کاری، وسیله‌ای برقی خریداری کنیم و آشپزخانه خود را با انواع وسایل آشپزخانه پُر کنیم که بلا استفاده بمانند. و هزینه زیادی را پرداخت کنیم بهتر است وسیله ای را خریداری کرد که ما به آن احتیاج داشته باشیم.

بهترین جنس برای رنده برقی

  • تیغه : یکی از نکات مهم برای خرید توجه به تیغه‌های رنده برقی است .که بدانید جنس تیغه‌ها از  چه آلیاژی است. مثلا تیغه‌هایی گه از جنس استیل ضدزنگ هستند بسیارمناسب هستند برای رنده برقی، زمانی که برای آماده کردن سالاد از مواد غذایی آب‌دار استفاده می‌کنید، امکان زنگ‌زدگی رنده هم خیلی بالا می‌رود. و اما اگر رنده برقی‌ شما از جنس استیل ضدزنگ باشد دیگر خیال شما راحت میشود و دیگر نگران این نیستید که تیغه زنگ بزند و کیفیت و سلامت کواد غذایی شما را پایین بیارد.
  • بدنه : بعضی از رنده‌ها دارای بدنه‌ فلزی و بعضی دیگر هم بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارند، البته بدنه فلزی در محصولات آشپزخانه معمولا ظاهر زیباتری دارد این مسئله ب خود فرد بستگی دارد و کاملا سلیقه‌ای است. بدنه پلاستیکی هم  شکل و ظاهری مناسب دارد و تمیز کردن آن در صورت کثیف‌شدن کار آسانی است و وزن آن سبک تر است.

ظرفیت رنده برقی

در هنگام خرید رنده های برقی به این دقت کنید که قرار است چه کاربردی برای شما داشته باشد. یعنی برای چه استفاده ای شما رنده برقی را خریداری میکنید،  و از آن برای چه موادی استفاده میکنید آیا این محول در خانه شما بی کاربرد نمی ماند اگر که مواد غذایی را در خجم کمی رنده می کنید، نباید به سراغ رنده برقی با ظرفیت‌های بالا بروید. چون این وسایله در ابعاد و ظرفیت مختلف در بازار موجود است.

بعضی از رنده های برقی دارای یک محفظه برای ریختن مواد غذایی هستند که خیلی اهمیت ندارند در بعضی از مدل ها ولی بهتر است محفظه برای بعضی از محصولات موجود باشد. و اندازه ظروف آن هم در بعضی از مدل ها به میزان ظرفیتی که میخواهید از آن استفاده کنید اهمیت دارد.

شکل و اندازه سوراخ تیغه ها

اندازه سوراخ رنده ها خیلی مهم است، در بعضی از رنده های برقی تیغه های متنوعی همراه آن است که کاربرد بیشتری دارد و شما میتوانید هر مواد غذایی که دوست دارید را با آن رنده کنید بهتر است رنده ای را خریداری کنید که دارای تیغه های بیشتری باشد که شما بتوانید تمام کار های لازم را با آن انجام دهید تا کار های آشپزی شما ساده تر و آسان شود.

برای آماده سازی غذا به تیغه های مختلفی نیاز دارید هنگام خرید به تیغه های آن توجه داشته باشید محصولی را خریداری کنید که در آماده سازی تمام پخت و پز ها به شما کمک کند. و به نکته قابل توجه دیگری که باید به آن بپردازید دهانه رنده است حتما به دهانه آن توجه کنید که بتوانید برای رنده کردن تمام مواد غذایی بتوانید از آن استفاده کنید .

سرعت رنده خیلی مهم است که دارای چند سرعت مختلف باشد یا یک سرعت نباشد بستگی به هزینه و علاقه شما دارد،اگر شما علاقه به خرید رنده دارید به این نکته هم توجه کنید.

شستشو رنده برقی

اگر شستشو رنده برقی سخت باشد استفاده شما از آن کم میشود حتما به فکر این باشید رنده ای را خریداری کنید که بتوانید بیشتر قسمت های آن را داخل ماشین ظرف شویی بگذارید تا شستو شو آن راحت باشد یا بتوانید بعضی از قسمت های آن را در داخل ظرف شویی بگذارید و قسمت کمی از آن را با دست بشویید تا کار شما آسان باشد.

گارانتی

گارانتی یکی از اولویت های مهم برای خرید است و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش خیال شما را راحت میکند و شما با خیال راحت خرید خود را انجام میدهید. برای خرید محصولات روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه خرید رنده برقی بروید .


اینجا کلیک کنید

سخن آخر

اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید همین الان از فروشگاه مرزکده اقدام به خرید کرده و با خیال راحت محصول خود را تحویل گرفته زیرا فروشگاه مرزکده با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی محصول همواره سعی در کسب رضایت مشتریان داشته است،پس همین الان بصورت آنلاین ثبت سفارش کرده و یا با مشاورین فروش ما تماس بگرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *