مجله مرزکده

راهنمای خرید خردکن

خردکن عرشیا

راهنمای خرید

راهنمای خرید خردکن ،امروزه بسیاری از افرادی که آشپزی میکنند در هنگام آشپزی زمان زیادی را برای خرد کردن مواد غذایی اختصاص نمیدهند و سعی می کنند با استفاده از دستگاه خرد کن به آشپزی خود سرعت بیشتری بدهند. خرد کن های تولید شده امروزی توسط برند های مختلف در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شوند اما کاربرد همه آنها بسیار نزدیک به هم است، و سوالی که برای کسی که میخواهد این محصول را  خریداری کند این است که چه خورد کنی را بخریم. پیش می آید این است که چه خرد کنی بخریم؟ ما برای پاسخ به این سوال این مطلب را تا اخر با ما همراه باشید تا به شما نکاتی مهم برای خرید یک خردکن با کیفیت و کاربردی را معرفی کنیم . 

چرا باید خرد کن بخریم

 خردکن از لوازم ضروری آشپزخانه نیست، البته وسیله کاربردی و مفیدی است که از خریدنش ضرر هم نمی‌کنید. خردکردن میوه و سبزیجات درصورتی‌که در استفاده از چاقو مشکل داشته باشید،کار وقت‌گیری است و برای برخی افراد حتی حوصله‌سربر و سخت است، اما می‌توانید با خرید خردکن در زمان خود صرفه‌جویی کنید. از دیگر مزایای خردکن‌ها تقسیم میوه و سبزیجات به قطعات مساوی و یکسان است. خردکن‌های دارای تیغه های  چرخشی حتی ریزِ ریز هم می‌کنند

یک خردکن خوب چه ویژگی هایی دارد

مهم ترین نکته های که باید برای یک خرد کن در نظر گرفت عمدتا مربوط به جنس و کارایی آن می باشد که ما در این مرحله به آن میپردازیم. و به شما نکاتی مهم برای خرید خردکن با کیفیت را به شما توضیح میدهیم. 

  • جنس ظرف خردکن:ظرف یا محفطه در تمام خردکن های جنس پلاستیکی میباشد، اما کیفیت این پلاستیک ها با هم فرق دارند. سعی کنید خردکنی را انتخاب کنید که پلاستیک ظرفش با گذشت زمان شفافیت و رنگ خود را از دست ندهد، همچنین پلاستیک استفاده شده در خرد کن باید فاقد ماده بیسفنول آ باشد که سلامت بهداشتی شما را تضمین کند، زیرا این ماده یک ماده شیمیایی است که اگر مواد غذایی به مدت چند ساعت در داخل آن باشند می توانند به سلامت شما آسیب بزند.
  • جنس تیغه های خرد کن: در انتخاب خرد کن حتما تاکید داشته باشید که تیغه های خردکن استیل ضد زنگ باشند، خردکن ها بسیار زیاد در رطوبت قرار می گیرند و زنگ زدگی ارزش غذایی آن ها را پایین میاورد و سلامت شما را به خطر میندازد.
  • قابلیت جدا شدن اجزا از یکدیگر:این نکته در هنگام شست و شوی خردکن بسیار زیاد اهمیت دارد، به خصوص برای خیلی از ما که علاقه ای به شستشو با دست را نداریم، در این مواقع ما می توانیم با جدا کردن اجزا و خواباندن آن ها در آب و مواد شوینده شست و شو بهتری را داشته باشیم.
  • اهمیت ضمانت و خدمات پس از فروش: سعی کنید دست به خرید خردکن هایی بزنید که برند آن ها شناخته شده باشند و از خدمات پس از فروش زیادی برخوردار باشند. که بتواند رضایت شما را کملا جلب کند. 
  • برای خرید خرد کن روی لینک زیر کلیک کنید و محصولات دیدن فرمایید و گارانتی و خدمات پس از فروش ما استفاده کنید ما سعی میکنیم بهترین برند و با کیفیت ترین محصول را به شما معرفی کنیم تا به ما اعتماد کنید 


اینجا کلیک کنید

راهنمای خرید

سخن اخر

اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید همین الان از فروشگاه مرزکده اقدام به خرید کرده و با خیال راحت محصول خود را تحویل گرفته زیرا فروشگاه مرزکده با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی محصول همواره سعی در کسب رضایت مشتریان داشته است،پس همین الان بصورت آنلاین ثبت سفارش کرده و یا با مشاورین فروش ما تماس بگرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *